Zondag 17 mei is het BuurtBankjesdag, de dag om je huiskamer naar de straat of tuin te verplaatsen. En dat gaan we doen. Bij een van de bankjes in onze tuin aan de Jasmijnstraat 34, hebben we een open huiskamer gecreëerd. Kom langs om even te zitten, om even te praten of om gewoon in alle rust iets te drinken. Want van 12 uur tot 17 uur wordt ook nog koffie, thee of water geserveerd.
